.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینی پور در مراسم رژه خودرویی مشترک به مناسبت طرح زمستانه پلیس راه :
استاندار مازندران : ترافیک راه ها رنج آور است / تلاش برای رفع گرفتاری‌های مردم در ترافیک‌های چندساعته
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه تفکر بسیجی سبب توسعه امور می شود، گفت: برای مدیریت بحران نیازمند تفکر بسیجی هستیم.
استاندار مازندران : ترافیک راه ها رنج آور است / تلاش برای رفع گرفتاری‌های مردم در ترافیک‌های چندساعته

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور در مراسم رژه خودرویی مشترک به مناسبت طرح زمستانه پلیس راه در ساری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: ترویج فرهنگ بسیجی سبب توسعه امور در جامعه شد و شاهد شکل گیری بسیجی در کشورهای مقاومت مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی هستیم.

 

وی افزود: امروز تفکر بسیجی در شاخ آفریقا و کشورهای منطقه طنین انداز شد و در دفاع مقدس با ورود بسیج، شاهد برگشت ورق جنگ بودیم و در حوزه سازندگی هرجا با تفکر بسیجی وارد عمل شدیم، به توفیق دست یافتیم.

 

وی با عنوان اینکه هرجا از تفکر بسیجی عدول کنیم سبب شکست می‌شود، گفت: تفکر بسیجی مربوط به ارگان خاصی نیست و این تفکر در همه ارکان کشور می‌تواند کارساز باشد.

 

حسینی پور با اظهار اینکه در شرایط بحران باید تفکر بسیجی حاکم باشد، گفت: در مواقعی که بحران ایجاد می‌شود باید با تفکر بسیجی از جان و مال مردم صیانت کرد از این رو تفکر بسیجی فقط مختص دفاع مقدس نیست.

 

استاندار مازندران یادآور شد: مازندران یکی از استان‌های درجه اول کشور از نظر میزان تردد در راه‌های مواصلاتی است و بیش از ۱۰ هزار کیلومتر محورهای اصلی و فرعی در استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه و ملی است.

 

وی ترافیک چندساعته در راه‌های استان را رنج دهنده دانست و گفت: بهسازی و نوسازی راه‌های استان و تکمیل آزادراه تهران - شمال نیازمند تلاش ملی است.

 

حسینی پور خواستار تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی دقیق و کارشناسی و رفع گرفتاری‌های مردم در ترافیک‌های چندساعته شد.

 

استاندار مازندران خواهان انجام اقدامات پیشگیرانه در محورهای استان شد و گفت: هر روز ریزش و مسدود شدن محورها در استان قابل پذیرش نیست و باید بودجه مورد نظر برای حل این مشکل پیش بینی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.